יום חילופי שלטון עם בני הנוער
|
יום חילופי שלטון הוא יום בו בכירי עיריית יבנה נפגשים עם נציגי בני הנוער המובילים מפרלמנט הנוער וממועצות התלמידים מבתי הספר אולפנה, גינסבורג, נריה ונבון. יום זה פתח את אירועי שבוע הנוער בעיר בהובלת מחלקת הנוער. מטרת המפגש היא לחשוף את בני הנוער לבעלי התפקידים הבכירים בעירייה, ללמוד ולהכיר את פועלם ולקדם את תחום הנוער דרך מפגש משותף זה. נציגי העירייה שהשתתפו במפגש הם חיים מסינג, מ"מ וסגן ראש העיר, ד"ר אהוד ויצמן, המשנה לראש העיר לענייני תחבורה, דוד שטרית, מנכ"ל העירייה, עשהאל שריר, מנהל אגף החינוך, שירה רייניץ, מנהלת אגף שירותים חברתיים, עו"ד טובה אלטמן-שפירא, היועצת המשפטית, תמר קופר, גזברית העירייה אפרים אספה, מנהל הפיקוח העירוני, אוהד סגל, ראש אגף משאבי אנוש, אריאל הלר, דובר העירייה, יהודה ינאי, מנהל אגף מערכות מידע ומיחשוב, ליאור דדוש, עוזר ראש העיר, בני נסימי, מנהל מחלקת תחבורה ובטיחות בדרכים, אלי אלוש, מנהל הרשת למרכזים קהילתיים, ינון ביטון, מבקר העירייה, גיא יארניצקי, אחראי מטה הקורונה, עופר תורג`מן, מנהל אגף שיפור פני העיר. במהלך היום התלוו בני הנוער לבכירי העירייה, נחשפו לעבודה העירונית המקיפה בכל תחומי החיים, סיירו במוסדות ולמדו מקרוב על האחריות, האתגרים, היוזמות והתכניות לעתיד של העיר. את הפעילות יזמו והובילו מנהלת מחלקת הנוער, חן שמוחה ומנחת פרלמנט הנוער, חן אלבס. חיים מסינג אמר כי "אנחנו נמצאים כאן היום כי אתם העתיד שלנו! ראש העיר צבי גוב-ארי ומנהליה של העירייה רואים בכם מנהיגי העתיד ובבוא העת אתם אלה שתנהיגו את העיר ואולי גם את המדינה. העירייה תמשיך להשקיע כל מאמץ בקידום בני הנוער, בהקצאת משאבים כדי שתוכלו להתפתח ולרכוש את הכלים להצלחה. תודתי לשותפים בארגון יום זה ובראשם מחלקת הנוער העירונית השוקדת כל השנה על פיתוח תכנים לבני הנוער". יו"ר פרלמנט הנוער, לינוי בן-שלמה: "היה מרגש לחזות בלמידת העמיתים והקשר החם שנוצר בין נציגי העירייה ובני הנוער. בני הנוער בעיר הם אקטיביסטים, חולמים בגדול וערכיים. ראינו עד כמה עבודת מטה העירייה בראשותו של ראש העיר צבי גוב-ארי היא מורכבת וכי בעירייה משקיעים רבות בקידום העיר ובני הנוער". (5.4.22)
|