מדליקים נר לזכרם של חללי מערכות ישראל וחללי פעולות האיבה
|
|||||||||||
|
עיריית יבנה מזמינה את ציבור תושבי העיר להדליק נר לזכרם של חללי מערכות ישראל וחללי פעולות האיבה באתר גל-עד לזכרם. מדובר באתר להנצחת זכרם ולהנחלת בני יבנה אשר נפלו במערכות ישראל ובפעולות האיבה. ביום הזכרון, 4.5.22 בין השעות 08:00- 16:00 הציבור מוזמן לבקר באולם ההנצחה לזכרם של 85 החללים. אולם ההנצחה נמצא בכניסה לספרייה העירונית בשדרות דואני 6, טלפון: 08-9333303 לאתר ההנצחה גלעד לזכרם יהא זכרם ברוך (27.4.22)
|