ביבנה חוגגים את ל"ג בעומר במגוון פעילויות וללא מדורות
|
|||||||||||
|
האיסור חל על הדלקת מדורות במרחבים הציבוריים, בחצרות בתים משותפים ובחצרות בתים פרטיים. האיסור על הבערת מדורות נועד לשמור על איכות הסביבה וגם להפחית את הסכנה משריפות בתוך העיר. יובהר כי מותרת הדלקת מנגלים בפארק הסנהדרין בלבד. צבי גוב-ארי, ראש העיר: "בזכות המשמעת וההקפדה על ההנחיות אנו מצליחים להפחית את הפגיעה בסביבה ואת זיהום האוויר הפוגע בבריאות. אני קורא לכל התושבים להישמע להנחיות, ולחגוג את ל"ג בעומר ללא מדורות". במקביל, הנחה ראש העיר את מנהל הרשת מרכזים קהילתיים להפעיל לילדי העיר שפע של אירועים קהילתיים. מידע על האירועים יפורסם באתר העירוני ובפייסבוק. 15.5 שעה 16.30 - סדנת אפייה בטאבון- סדנה חוויתית לילדים בה ילמדו על תהליך קצירת העומר, כיצד טוחנים חיטים באבן ריחיים עד קמח והכנת פיתות בטאבון. שעה 17:30 מופע ומתנפחים https://bit.ly/3yo6fFO 17.5 שעה 19:00- סיור עששיות, אפיית פיתות וסיור לאורך נחל שורק עם פעילויות מהנות לכל המשפחה https://bit.ly/3FAgdpa 18.5 שעה 17:00- סדנת יצירה לילדים בסדנה לאמנות לכבוד ל"ג בעומר, לגילאי גן ולכיתות א`-ד`, מדריכים מקצועיים. הרשמה בטלפון 08-9422458 https://bit.ly/3ymrWpJ גורמי האכיפה העירוניים יפעלו לאכוף את ההנחיות בנוגע לאיסור הדלקת מדורות בערב ותושבים אשר יפרו את ההוראה צפויים לקנסות כבדים. אנא הקפידו על ההנחיות, תודה על שיתוף הפעולה. (8.5.22)
|