יבנה חגגה בהפנינג ספורט לכל המשפחה
|
||||||||||||||||
|
באירוע שהוכתר בהצלחה רבה ונערך במסגרת שבוע ספורט ישראל לקחו חלק כ-1,500 משתתפים בכל הגילאים. האירוע הופק ע"י המחלקה לספורט בניהולו של שאול דוד וכלל תחנות הפעלה ספורטיביות ברחבי הפארק, מופעים מרהיבים של נבחרות הספורט העירונית, קבוצת ההתעמלות קרקע ואקרובטיקה של המאמנת לינור ברוך, מופע קפוארה מרהיב של מועדון הקפוארה העירוני בהדרכת אדם חלפון ונבחרת האקרובטיקה בהדרכת לין גורביץ, מופע בית הספר לתנועה ומחול "אור למחול" בהדרכת רינת שצ`רב-דדון. המשתתפים יצאו לצעידה/ריצה ספורטיבית במסלול היקפי ברחבי הפארק לאורך כ-2.5 ק"מ בהובלת חברי מועדון `רצי יבנה` ע"ש איתם תמיר כאשר את הטור הוביל אייל תמיר, אביו של איתם ז"ל. בשעה 19:00 נערך מסיבת זומבה עם המדריכה שירלי כתר האנרגטית. מ"מ וסגן ראש העיר, חיים מסינג ברך את התושבים בשם ראש העיר, צבי גוב-ארי והודה למארגנים ממחלקת הספורט, הרשת למרכזים קהילתיים, מחלקת הבטחון, אגף שפ"ע ודוברות העירייה. מסינג ציין כי העיר משקיעה רבות בקידום פעילויות לעידוד אורח חיים בריא ופעילות קהילתית המונגשת לכל התושבים. באירוע השתתפו מנכ"ל העירייה, דוד שטרית, מנהל הרשת למרכזים קהילתיים, אלי אלוש, מפקחת מינהל הספורט במשרד התרבות והספורט, דורית נבון, מנכ"ל הפועל ישראל, יורם אורנשטיין אשר ציינו לשבח את הפעילות הספורטיבית שכללה שילוב אוכלוסיות מיוחדות, חברי אקי"ם וקבוצת ההליכה של האזרחים הוותיקים והנכים בהובלת המתנדב גדי מנקין ובהדרכת המאמן יהודה כהן מהמחלקה לספורט. התושבים נהנו מאירוע קהילתי ספורטיבי במהלכו חולקו חולצות ממותגות ובקבוקי שתייה. (16.5.22)
|