מתרגלים נקודת מבט חיובית במרכז גישור
|
במרכז הגישור והדיאלוג העירוני מעבירים פעילויות שונות בנושא שיח והדברות בכיתות בבתי הספר השונים ובמועדוניות ומדברים על איך להקשיב בעת סכסוך ואילו מילים "הורגות" חברות, ואיזה שינוי יכולה מילה קטנה לחולל אצל האחר. הפעם התחברנו לעשרת ימי התודה, והעברנו מפגשים בנושא: התודה, ההכרה וראיית הטוב באחר ובנו, בפעילות אנו מבקשים להכיר תודה במובן הפשוט והיומיומי ולהבין מה מילה קטנה יכולה לחולל. התמקדנו בחיזוק הכרת התודה האישית והכיתתית, אך גם המשפחתית והסביבתית, פיתחנו שיח כיתתי סביב המשמעות של הכרת התודה והיכולת לבטא אותה כלפי חברים לכיתה, קרובים, משפחה ואף כלפי עצמנו והבנו איך מילה קטנה כמו "תודה" משפיעה עלנו כשאומרים לנו אותה. התלמידים התבקשו לכתוב 2 פתקים : על מה אתם מכירים תודה? למי אתם מכירים תודה? הפתקים הודבקו על בריסטול ויצרו פסיפס תודות שנתלה בכיתה. מרכז הגישור והדיאלוג בקהילה נותן מענה בנושא סכסוכים שונים: סכסוכי שכנים וקהילה, סכסוכי משפחה וגירושין, התחדשות עירונית, צרכנות ועוד. ביבנה יש עם מי לדבר. |