בבית הספר "פרדס צפוני" נחנכה ספריה חדשה
|
||||||||||||||||
|
בטקס החגיגי השתתפו ראש העיר צבי גוב-ארי, מנהל אגף החינוך, עשהאל שריר, מנהלת בית הספר, מירה צדוק, רכזת פרויקט מתנדבי ידיד לחינוך, שוש אגסי, האחראית על הספריות במחוז המרכז במשרד החינוך, שוש שלומי, האדריכלית יונה יחיעם, הנהגת ההורים והתלמידים. הספרייה החדשה כוללת מאות ספרי ילדים שנרכשו ע"י העירייה. צוות הספרניות והספרנים המתנדבים פועלים במהלך השבוע להשאלת ספרים לתלמידים ותפעול הספרייה בשיתוף צוות בית הספר. בטקס הופיעה מקהלת בית הספר בניצוחה של המורה למוסיקה, לאה ישראלי, ותלמידי כיתה ב` שרו והופיעו בקטעי קישור מרגשים עם המורה חנה היאט. מנהלת בית הספר, מירה צדוק, הדגישה את חשיבות קריאת הספרים ועידוד הקריאה בקרב תלמידי בית הספר והודתה לצוות ההוראה המסור הפועל לקידום התלמידים. צדוק אמרה הספרייה תהפוך למקום מרכזי בחיי בית הספר ולפעילויות קהילתיות. במהלך הסיור בבית הספר ביקרו האורחים בחדר `המייקרים` לפיתוח מיומנות המאה ה-21 וללמידה מתוך עשייה. בשיעור מייקרים "חולמים, מתכננים, יוצרים ומתקנים" ומאפשרים לתלמידים לרכוש מיומנויות והעלאת מגוון רעיונות, משלב התכנון ועד לשלב התוצר. "כאשר צופים בשיעורים ניתן לראות את הרצון והמוטיבציה של התלמידים להתנסות בכלי עבודה מגוונים. הסקרנות מעודדת השתתפות, עבודת צוות ומייצרת מקום ללקיחת אחריות אישית", אומרים בבית הספר. ראש העיר צבי גוב-ארי אמר כי "חנכנו הבוקר את המבנה והספרייה החדשה בבית החינוך פרדס צפוני שתהווה מרכז לימודי תרבותי לקהילת בית הספר. הספרים הם בסיס למטען התרבותי שלנו, מעשירים בידע ומפתחים את הדמיון, מקום לפיתוח אהבה למילה הכתובה ועידוד קריאה. אני מאחל לתלמידי בית הספר בראשותה של מירה צדוק ליהנות מהמקום, להרבות בקריאת ספרים, ליהנות ולהרחיב את הדעת. תקוותי כי הספרייה תהווה אבן שואבת לרווחת התלמידים שיפיקו ממנה את מירב התועלת". ראש העיר הודה למשפחת מילטון גוטסמן ז"ל, ידיד ישראל, על תרומתם הנדיבה, לאדריכלית יונה יחיעם על הדיוק וההקפדה, למתנדבי עמותת ידיד לחינוך בראשותה של שוש אגסי שיפעילו את הספרייה, לספרניות המתנדבות, להנהגת ההורים המוסדית וליו"ר ניר שלום התומכים ומלווים את בית הספר לאורך כל הדרך. (2/6/22)
|