הודעה חשובה לדיירים ולוועדי הבניינים המשותפים ביבנה



     הודעה חשובה לדיירים ולוועדי הבניינים המשותפים ביבנה

בשל המצב הביטחוני יש להשאיר את דלת הכניסה לבניין (אינטרקום) פתוחה כדי לאפשר כניסת עוברי אורח במקרה של אזעקה.

שתפו שכולם יידעו.

תודה על שיתוף הפעולה
 
(6/8/22)