הודעה חשובה לדיירים ולוועדי הבניינים המשותפים ביבנה
|
|||||||||||
|
בשל המצב הביטחוני יש להשאיר את דלת הכניסה לבניין (אינטרקום) פתוחה כדי לאפשר כניסת עוברי אורח במקרה של אזעקה. שתפו שכולם יידעו. תודה על שיתוף הפעולה (6/8/22)
|
תפריט
חירום
|
|||||||||||
|
בשל המצב הביטחוני יש להשאיר את דלת הכניסה לבניין (אינטרקום) פתוחה כדי לאפשר כניסת עוברי אורח במקרה של אזעקה. שתפו שכולם יידעו. תודה על שיתוף הפעולה (6/8/22)
|