חוזרים לשגרה חיים
|
|||||||||||
|
תושבים יקרים, אנו מבקשים לעדכן כי בתום הערכת מצב שנערכה היום (8.8) בעירייה בהשתתפות משנה ראש העיר, ד"ר אהוד ויצמן, מנכ"ל העירייה, דוד שטרית, ראשי המכלולים ופיקוד העורף הוחלט על חזרה לשגרת חיים מלאה בעיר החל מהשעה 12:00. המסגרות החינוכיות, צוותי הקייטנות, המועדונים והמרכזים הקהילתיים נערכים לחידוש הפעילות לרווחת הילדים וההורים. שימו לב: ילדים רבים שהו בבית בזמן המערכה והיו חשופים בעל כורחם למציאות של אזעקות וטילים. לקראת חזרתם לשגרה חשוב מאוד לעשות להם שיחה כדי לתווך את המציאות. שיח עם הילדים בבית מאפשר להם יצירת הבנה של מה שהיה ומה שצפוי להיות. אפשרו להם לשאול שאלות ולהביע את רגשותיהם. תודה על עמידתכם האיתנה לאורך הימים האחרונים. עכשיו חוזרים לשגרה! |