ישיבת מועצת העירייה נפתחה בדקת דומייה לזכרו של ראש העיר, צבי גוב-ארי ז"ל
|
|||||||||||
|
גוב-ארי ז"ל, איש עשייה וחזון, שימש בתפקידו כראש העיר מאז שנת 1998, במשך 24 שנים ברציפות. במהלך השנים הוביל את העיר יבנה לפריצות דרך, הצלחות והישגים מרשימים בכל תחומי החיים. חברי המועצה שיתפו וסיפרו על גוב-ארי ז"ל, על החותם המשמעותי שהטביע בעיר שייזכר לשנים רבות. "נזכור את ראש העיר צבי גוב-ארי ז"ל ואת מורשתו, אדם מיוחד במינו אשר אהב את עירו ואת תושביה. תרומתו לעיר לא תשכח. יהי זכרו ברוך!" חברת המועצה החדשה, ד"ר ירושלמית מאושר (סיעת "יבנה שלנו") הצהירה אמונים והצטרפה כחברת מועצת העיר במקומו של ראש העיר צבי גוב-ארי ז"ל. חברי המועצה קידמו בברכה את חברת המועצה ואיחלו לד"ר מאושר הצלחה בתפקידה. עפ"י החוק, אישרה המועצה את המשך העסקתם של מנהלת לשכת ראש העיר אהובה בנישתי ועוזר ראש העיר ליאור דדוש במשרת אמון. (29/8/22)
|