תגמול למורים בבתי ספר מצטיינים ביבנה בתחום הערכי והלימודי בשנת הלימודים תשפ"ב


אולפנת אורט וגינסבורג נבחרו בזכות הישגים ערכיים, חברתיים ולימודיים
 
בתי הספר נבחרו על פי שיעור השינוי שהם חוללו, בין היתר בזכאות לבגרות, מניעת נשירה, קליטת תלמידי חינוך מיוחד, גיוס לצה"ל ושירות לאומי.

     תגמול למורים בבתי ספר מצטיינים ביבנה בתחום הערכי והלימודי בשנת הלימודים תשפ"ב

משרד החינוך הודיע על הצטיינותם של שני מוסדות על-יסודיים ביבנה: אולפנת אורט בניהולה של הילה כהן-זאדה וקריית החינוך ע"ש גינסבורג בניהולה של טלי דרור. המורות והמורים יזכו בגמול כספי שנע בין 4,396 ₪ – 3,297 ₪ על הישגים בתחום הערכי, החברתי והלימודי בשנת הלימודים תשפ"ב.

בחירתם של בתי הספר הזוכים התקבלה על סמך שקלול של שורת מדדים בתחומים הערכיים, החברתיים והלימודיים, וכן בהתאם לשיעור השיפור שחוללו מוסדות החינוך. המוסדות נבחנו בפרמטרים שונים, בהם שיעור הגיוס לצה"ל או לשירות הלאומי, מניעת נשירת תלמידים, אחוזי הצטיינות במבחני הבגרות ועוד.

עיריית יבנה משקיעה משאבים רבים ותקציבים לטובת קידום החינוך על היבטיו השונים וההישג משקף עבודה מעמיקה ומקיפה, עשייה ברוכה והשקעה רבה של בתי הספר, של הצוותים החינוכיים ושל התלמידים.

מ"מ וסגן ראש העיר, חיים מסינג בירך את המנהלות על ההישג המרשים. "מדובר באות הערכה לעשייה החינוכית הנעשית בין כתליו של בית הספר ואין הדבר מובן מאליו. המורות והמורים ביבנה כמו גם כלל אנשי החינוך ראויים להוקרה על ההשקעה והתרומה לעיצוב עתיד העיר ומדינת ישראל. בהזדמנות זו נאחל לכולם שנת לימודים פורייה, בטוחה ומהנה".

מנהל אגף החינוך, עשהאל שריר: "יישר כוח למורים ולמורות, למנהלים ולמנהלות ולכלל הצוותים, לתלמידים והתלמידות על ההישגים המרשימים ועל הגאווה הגדולה שהביאו למערכת החינוך העירונית".
 
(1/9/22)