כבוד לעיר יבנה: יפעת בינדר - מורה מתיכון אורט אורמת זכתה באות הצטיינות ארצי לשנת 2023
|
|||||||||||
|
בין נימוקי הוועדה לבחירתה של בינדר "הבחירה ביפעת נשענת על העבודה המקצועית והחינוכית, על ההתמדה וההשקעה בתלמידים ועל כך שלאורך כל הדרך - ההצלחה של התלמידים והתלמידות היא זו שעמדה מול עיניה". מנהל תיכון ומכללה אורט אורמת, רמי מיכאלה בירך "אנחנו גאים בך יפעת, ומה שהיה ידוע לנו ידוע עכשיו לכולם ואף מקבל חותמת רשמית - הצטיינות היא דרך חיים בשבילך. האימרה שלך - "לא מוותרים לך ולא מוותרים עליך" מקבלת היום משמעות חדשה וכולנו בטוחים שתמשיכי להפיץ מהאור והמקצועיות חסרת הפשרות שלך על דורות שלמים של תלמידים ותלמידות בעיר יבנה." אלירן נעמת, אחד מהתלמידים אותו ליוותה בינדר בשנים האחרונות הוסיף ואמר: "בעזרת עידוד, פרגון ואמון יפעת גרמה לי להאמין בעצמי וביכולות שלי, הודות לה טיפסתי שלב וחוויתי הצלחה, יפעת תמכה תמיד בכל מצב ובכל זמן. תודה רבה יפעת!" עלי והצליחי! |