אפשר לשחק בלילה: בחודשי הקיץ מגרשי הספורט יוארו עד 23:00
|
||||||||||||||||
|
ברחבי העיר פרוסים עשרות מגרשים והעירייה מטפלת בהם בהתאם למצבם כך שיאפשרו לתושבים ליהנות מהשימוש בהם בכל ימות השנה. במהלך השנה המגרשים נצבעים ומשודרגים ובמקומות בהם היה צורך התאורה הוחלפה. בני הנוער והמשתמשים במגרש מתבקשים להתחשב בתושבים המתגוררים בסמוך למגרשים ולא להפריע את מנוחתם. ראש העיר, רועי גבאי: "המגרשים הם חלק מההוויה השכונתית ובחודשי הקיץ תתאפשר פעילות עד השעה 23:00 לטובת התושבים ואוהבי הספורט שיוכלו לשחק כדורסל או כדורגל בקרבת הבית. אני מאחל לכולם ליהנות מהמתקנים, לשמור עליהם ועל רוח ספורטיבית". (20.6.23)
|