הרב חנוך חיימוביץ - המנהל החדש של תיכון התורני-מדעי אורט נריה ביבנה
|
|||||||||||
|
הרב חנוך, בעל תואר ראשון בחינוך ובמשפטים ותואר שני בתושב"ע, תושב פתח-תקווה, מסיים בימים אלה לימודי גישור ודיאלוג.
הרב חנוך רואה חשיבות בקיום תהליכים חינוכיים ערכיים מתוך הקשבה ושיח מתמיד עם התלמידים, ההורים וצוות ההוראה. הרב חנוך חיימוביץ: "אני מאמין כי יבנה בה שכן מוסד הסנהדרין ראויה למוסד תורני שהוא בית חם וערכי. שיתוף הפעולה והרצון הטוב של העירייה, רשת אורט ומשרד החינוך להצמיח את בית החינוך `נריה` יאפשר להוביל את בית הספר להישגים ולהוות בית חינוך ערכי ואיכותי ללומדים בו. תודתי לכל השותפים על האמון, הרוח הטובה והתמיכה, אפעל מתוך אמונה והקשבה לצרכי הקהילה, נפעל יחד להצמיח `בית ועד לחכמים` המלא בערכים, מסורת ומצויינות". ראש העיר, רועי גבאי: "עיריית יבנה, רשת אורט ומשרד החינוך משלבים כולם ידיים במטרה להביא את התיכון התורני מדעי אורט נריה להיות מוסד חינוכי מוביל בעיר ובאזור כולו. בימים אלה אנו מגבשים את שדרת המנהיגות שתוביל את בית הספר, בהנהגתו של הרב חנוך. אני מאחל לו ולצוותו הצלחה רבה!".
(19/7/23)
|
