הודעה חשובה לתושבי נאות שמיר: איסור כניסה לפארקים בשל עבודות
תושבים יקרים,
אנו מבקשים לעדכן כי הפארקים החדשים בשכונת נאות שמיר שהקמתם הולכת ונשלמת צפויים להיפתח לקהל הרחב בשבועות הקרובים.
עם זאת, לאחרונה אנו עדים לתופעה מסוכנת של כניסת תושבים לשטח העבודות ושימוש במתקנים שלא קיבלו אישור מכון התקנים, דבר המהווה סכנה בטיחותית חמורה.
הכניסה לשטחי הפארקים והשימוש במתקנים אסורים בהחלט עד להשלמת העבודות וקבלת כל האישורים הנדרשים!
לצערנו, תושבים נכנסים למתחם בניגוד להנחיות ולמרות גידור המקום, תוך סיכון עצמם וילדיהם. נוסף על כך, השארת פסולת ופגיעה במתקנים עלולות לעכב את סיום העבודות.
אנו קוראים לכל התושבים לגלות אחריות ולהימנע מכניסה לשטחי הפארקים עד לפתיחתם הרשמית. שיתוף הפעולה שלכם חיוני לבטיחותכם ולשמירה על מרחב ציבורי איכותי לכולנו.