צעדת יבנה ה-28 לזכרם בני העיר, יריב ורוני רייטר שהתקיימה ביום שישי האחרון
|
|||||||||||
|
את אות הזינוק נתן כמידי שנה ראש העיר, צבי גוב-ארי שבירך את המשתתפים ואמר כי הצעדה היא אחד האירועים המסורתיים היפים בעיר ואיחל לצועדים ליהנות מיופייה של העיר ופריחתה. טקס הסיום נערך בפארק הסנהדרין במהלכו הוענקו תעודות הוקרה למשתתפים לגביעי הוקרה הצעדה התקיימה ביוזמת עיריית יבנה ובשיתוף בתי הספר, המחלקה לספורט, משטרת יבנה ומתנדבי המשמר האזרחי, מחלקת הביטחון, אגף החינוך, ועד העובדים של עיריית יבנה, הרשת למרכזים קהילתיים, פורום אורח חיים בריא, להקת הקפוארה העירונית, בנות נבחרת האקרובטיקה, האגף לשיפור פני העיר ועוד רבים וטובים. להתראות בשנה הבאה! |