מנהל מאמץ מנהל - שיתוף פעולה בין מפעל "אורדע פרינט" ובי"ס הירוק "רבין"
|
|||||||||||
|
עמותת תעשיידע, מיסודה של התאחדות התעשיינים, לקחה על עצמה מתוך אחריות לאומית לפעול ולהשתתף בפיתוח ההון האנושי במדינה, באמצעות קירוב הדור הצעיר לתחומי התעשייה השונים, ככלי להתפתחות ולהצלחה במישור האישי, הבית ספרי והלאומי. במסגרת שיתוף הפעולה בין עיריית יבנה לתעשיידע, כחלק מהיוזמה של ראש העיר, צבי גוב-ארי, מופעלת תכנית "מנהל מאמץ מנהל"- מנהל מהתעשייה מאמץ מנהל בי"ס. בשנתיים האחרונות נרקם שיתוף פעולה פורה בין מנכ"ל חברת `אורדע פרינט` ביבנה, רוני חליבה, ומנהלת בי"ס הירוק ע"ש רבין, עינת פוטרמן. השנה הוחלט להעמיק את הקשר שבין צוות המורים לעובדי המפעל. צוות בית ספר התארח בשבוע שעבר במפעל והמנכ"ל חליבה ערך לצוות סקירה קצרה על המפעל ופועלו, וכן על נושא שילוב הטכנולוגיה הדיגיטלית בתעשייה בכלל ובתעשיית הדפוס בפרט. לאחר מכן סייר צוות ביה"ס במפעל, קיבל הסבר על מכונות הייצור השונות ותפוקתם, וכן התכבד בארוחה מפנקת. צוות ביה"ס הודה למנכ"ל המפעל על הסיור המרתק ומצפה לשלב הבא של שיתוף הפעולה- ביקור הנהלת המפעל בביה"ס וצפייה בשיעור בכיתות הדיגיטליות. |