קופצים לבריכה של הגדולים: כ-700 תלמידי כיתות ה" ביבנה משתתפים בפרויקט לימודי השחייה
|
|||||||||||
|
מפעל השחייה העירוני מתקיים מידי שנה והוא חלק בלתי נפרד מתכנית הלימודים הבית-ספרית לשכבות ה`. התכנית כוללת עשרה שיעורים בבריכת השחייה שבפארק המים, בהדרכת צוות מדריכים מוסמכים מטעם הפיקוח על החינוך. המטרות העיקריות בלימוד השחייה הן הקניית הרגלים נכונים להתנהגות במים, מניעת טביעות, התמודדות במצבים שונים, חיזוק המערכות הגופניות והגברת היכולות הפיסיות של התלמידים. בסיום הקורס עוברים התלמידים מבחן שחייה מסכם הכולל ציפה, שחייה למרחק קצר וארוך. הסגנונות הנלמדים בקורס הם חתירה, חזה וגב. השתתפות במפעל השחייה מותנת באישור הורים/רופא המאשר כי מצב בריאותו/ה של התלמיד/ה תקין. |