סוף זה תמיד התחלה של משהו אחר
|
|||||||||||
|
התלמידים הופיעו על הבמה בקטעי משחק, שירה ותנועה ובמהלך הערב הוקרנו תמונות וסרטים מחיי בתי הספר, ברכות של המנהלים והמורים לבוגרים החדשים. הערב ננעל בשירת ההמנון הלאומי `התקווה` כאשר בוגרי בית הספר מניפים את דגלי הלאום על הבמה. "זהו אירוע מיוחד במינו", פתח ראש העיר, צבי גוב-ארי, את דבריו וציין כי בשנים האחרונות קלטה העיר אוכלוסיות חדשות שהשתלבו בקהילה המקומית. "בתי הספר ביבנה תהליך משמעותי של גיבוש ייחודיות, נחנכו בתי ספר חדשים בשכונות חדשות ולמרות זאת אנו חוגגים יחדיו באירוע משותף. דבר זה נועד לשקף את אחדותנו והיותנו עיר אחת בה כולם שווים. בשנים הבאות יוקמו ביבנה שכונות חדשות ובתי ספר ותמיד נזכור כי יבנה היא עיר אחת בה כולם מהלכים באופן שווה וההזדמנות להגשים ולהצליח שווה ופתוחה בפני כולם". |