פעולה נחושה של העירייה : דייר השתלט על חצר בניין משותף, העירייה פינתה את השטח ותחייב את הדייר בהוצאות הכספיות
|
|||||||||||
|
לאחר שההתראות והצו ההריסה המינהלי שהוצא ע"י העירייה לא זכו להתייחסות מצידו של הדייר, הגיעו למקום צוותים מטעם העירייה אשר הרסו את הבנייה הבלתי-חוקית באמצעות טרקטורים וכלים כבדים. העירייה תמשיך לפעול בהליכים המשפטיים מול הדייר שביצע את עבירות הבנייה תוך חיובו בכל ההוצאות הכספיות המגיעות לאלפי שקלים. אגב, במהלך הפעילות במקום איתרו הפקחים מלונה נעולה ובה כלב מפוחד ותשוש. הכלב נלקח לטיפול הווטרינר העירוני ודיווח הועבר למשטרה. השכנים הודו לנציגי העירייה על פעילותם הנחושה לסילוק המטרדים והסרת הבנייה הבלתי חוקית. לטענתם הדייר נהג לקיים במקום פעילויות אשר הטרידו את מנוחתם ופגעו באיכות חייהם. |