מתנדבי שיל"ת - אנשים טובים באמצע הדרך
|
|||||||||||
|
"מה עוד אבקש כראש עיר שיש לו אנשים כמוכם בעיר", אמר השבוע צבי גוב-ארי בהרמת הכוסית לחג שנערכה בלשכתו לכבודם של המתנדבים. ראש העיר, צבי גוב-ארי מלא הערכה למתנדבים ואחת לשנה מקיימת העירייה ערב הוקרה לכבודם של הארגונים הפועלים בה. אחד הארגונים הוא שיל"ת המסייע לתושבים. "מה שאתם עושים זו מלאכת קודש ועל כך אני רוצה להודות לכם ולהעריך את עשייתכם ההתנדבותית. אתם מעניקים לאחרים את הדבר היקר ביותר והוא `זמן` - דבר שאין לו תחליף אחר".
|