תערוכה שיצרו אנשים עם מוגבלות תוצג בסדנה לאמנות
|
|||||||||||
|
הציירת היבנאית, שרה סיני חיפשה מקום בו תוכל להתנדב בעיר למען הקהילה וכך התוודעה לפעילות המקיימת במועדון. מידי יום שלישי היא מגיעה למועדון ומנחה את החברים המחכים לה בכיליון עיניים. יחד הם מקיימים שעת ציור אינטואיטיבי שבועית. "הם מציירים את ליבם ונפשם, את מחשבותיהם, ואת געגועיהם. כל חבר צייר על לוח קאפה או קנבס בצבעי אקריליק מרהיבים, את כל רחשי הלב והתוצאות פשוט מדהימות", מספרת סיני בהתרגשות. יו"ר אקי"ם ביבנה אלי דקל, ומנהל הסדנה לאמנות רוני ראובן, יזמו תערוכה בה יוצגו עבודות חברי המועדון בהנחייה של סיני. התערוכה תפתח ביום חמישי, 18.2 בשעה 19:00 בסדנה לאמנות במעמד ראש העיר, צבי גוב-ארי. ציורי החברים יועמדו למכירה וכל ההכנסות הן קודש לטובת אקי"ם יבנה. התערוכה תוצג עד ה- 17.3.16. |