נגעה בשמיים- תערוכת צילומים של נערות ביבנהראש העיר נפגש עם יו"ר עמידרמתקדמים לארזים: מגמה טכנולוגית חדשה בבית הספר מפתן "ארזים"נוגעים בשמיים: 100% זכאות לבגרות בתיכון ""נריה""בוגרי מגמת אלקטרוניקה בתיכון "האורן" במקום השני בתחרות ארצית לפרויקטי גמרעיריית
|
|||||||||||
|
בפתיחת התערוכה השתתפה אשת ראש העיר, דויה גוב-ארי, מנכ"ל ארגון ידידים, שמעון סיאני, אנשי חינוך, הנערות ובני משפחותיהם. דויה ציינה את חשיבות הפרויקט לנערות המשתתפות, את תרומת היוזמה הברוכה להעצמתן האישית וככלי חשוב לפיתוח ביטחונן העצמי ויכולת התבוננות שלהן פנימה והחוצה. תערוכה זו נוצרה בחודשים האחרונים במהלך סדנת צילום ייחודית בשם "נגיעות אור" העושה שימוש בצילום ככלי טיפולי חינוכי השואף להביא את הנערות לשינוי חיובי והעצמה. התכנית מתבססת על יסודות הפוטו-טרפיה ושמה דגש על החוויה אותה עוברת המשתתפת כצלמת- השימוש במצלמה, האינטרציה עם הסביבה והאובייקט הצילומי, בחירת הנושאים לצילום, פרשנות התוצאות ועוד. הרכזת המקצועית של הפרוייקט, קרן קוזניץ, סיפרה כי "עבור הנערות היתה זו חוויה חד-פעמית ושוברת שיגרה. בשעתיים שבועיות הצליחו הנערות להניח בצד את שגרת היום-יום, להינות מהדברים הפשוטים ביותר בסביבתן ולתעדם". פורסם בתאריך: 29/06/2016 |