יבנה נקייה
|
|||||||||||
|
ברכתו ותמיכתו ביום חשוב זה ומאות תלמידים בליווי מורים, מנהלים ועובדים יצאו לנקות את השטחים הפתוחים בסביבת בית הספר, חטיבות הביניים והתיכונים. מעבר להתמודדות הנחרצת של העירייה מול גורמים הפוגעים בסביבה ולפעילויות ההסברה השוטפות, מטרותיו העיקריות של יום הניקיון הם להגביר את המודעות והפעילות המשותפת לשמירה על הסביבה. בין המנקים הרבים ניתן היה לראות גם את מנכ"ל העירייה, דוד שטרית, ראש אגף שיפור פני העיר, יצחק איטח ומנהלת אגף החינוך, רות שרעבי. במהלך היום נאסף לכלוך בשקיות הירוקות של קק"ל ולתלמידים הוסברה חשיבות השמירה על סביבה וטבע נקי. "אנו מאמינים כי הדרך לשנות את הרגלי הניקיון של הציבור הישראלי היא גם באמצעות הנעת בני הנוער והצעירים להגעה לשטח ולהשתתפות אישית במבצעי ניקיון", אמרו. פורסם בתאריך: 22/09/2016 |