חגיגת עצמאות של גני הילדים ביבנה
|
כ-3,000 ילדים מ-94 גני טרום חובה וחובה השתתפו ביום חמישי ושישי האחרון בחגיגת יום העצמאות המסורתית שיזמה העירייה בפארק הסנהדרין. ילדי הגנים בליווי הגננות והסייעות השתתפו בחגיגת כחול-לבן, שרו משירי החג ונהנו מהפעלות של חברת תנועה והנאה. במהלך הטקס התקיים מצעד דגלנים של חיילים, שוטרים ופקחים עירוניים, הנפת הדגל לראש התורן וברכה למדינה. ראש העיר, צבי גוב-ארי בירך את הילדים וההורים ואמר כי "אין הנאה יותר גדולה מלראות את אלפי ילדי העיר חוגגים בשנתה ה-69 למדינת ישראל. מי ייתן ונדע לחיות בשלום ובטחון כאשר ילדים אלה ימשיכו לבסס את עליונותה של מדינתנו בכל התחומים". ראש העיר הודה למינהל החינוך בראשותה של רות שרעבי, למנהלת מחלקת גני הילדים, רוחמה בן-אליעזר ולכלל גורמי העירייה וכוחות הביטחון על ארגון מופתי של האירוע. באירוע השתתפו מ"מ וסגני ראש העיר, חברי מועצה, מנכ"ל העירייה, ראשי אגפים, יו"ר ועד העובדים, יו"ר המרחב בהסתדרות המורים, מפקחת משרד החינוך ואורחים נוספים. |