תערוכה כפול שלוש
|
ראש העיר, צבי גוב-ארי ציין בדבריו כי את חשיבותה של הגלריה העירונית כמרכז אמנותי ותרבותי השואב אליו אורחים ומבקרים רבים ובירך על העשייה המקצועית והפעילות החינוכית הענפה המתקיימת במקום בהובלתו של מנהל הגלריה, רוני ראובן בשיתוף מוסדות החינוך בעיר. במהלך הערב הופיעו הרכבים קאמריים של הקונסרבטוריון העירוני בניהולו של ראובן גוטמן אשר הוסיפו נופך תרבותי מהנה לערב מרשים וייחודי אשר זכה למחמאות ותשבחות רבות. בגלריה מוצגות שלוש תערוכות: "ילדותי השנייה", "מגירות התודעה", "סורגות דור 3.0" המוצגות עד ה-1 בפברואר 2018. שווה לבקר! שעות ביקור: א`-ה`: 9:00-13:00, ב`, ד` 17:00-19:00. כניסה חופשית!
|