כנס צעירים בתנופה
|
|||||||||||
|
ראש העיר, צבי גוב-ארי שוחח עם הצעירים, שמע על תכניותיהם ועודדם לבחור בדרך של קידום הקריירה בדרך של לימודים והכשרה. גוב-ארי הודה לכלל השותפים אשר יזמו את הפעילות המבורכת ואמר כי ימשיך ליזום ולסייע לצעירי העיר בכל דרך אפשרית. כנס זה הינו פרי שיתוף פעולה פורה בין עיריית יבנה, הקרן לידידות, מוקד הקליטה העירוני, לשכת התעסוקה והמכללות ומהווה יריית הפתיחה לכנסים נוספים המיועדים לצעירי העיר. לאחר שבחנו את האופציות עבור עתידם, המשתתפים בכנס נהנו מהרצאתו המרגשת ומעוררת ההשראה של בז`ה נבבה- עיוור מלידה, ספורטאי ומורה לחינוך גופני, שכבש פסגות רבות בחייו והוכיח שאין חלום שאינו בר השגה. אוראל גלינה, רכז תכנית `אזימוט` של הקרן לידידות ביבנה הציג את התכנית הפועלת בעיר מזה כשנתיים והזמין את הצעירים להשתתף בתכנית הליווי הנותנת מענה הוליסטי ומקיף בתחום התעסוקה ופיתוח קריירה. |