יום השפה העברית בבית ספר "רמות ויצמן"
|
||||||||||||||||
|
את פני התלמידים קיבלה המורה עדי בן משה, רכזת השפה בביה"ס, כשהיא מחופשת לאליעזר בן יהודה וחילקה מדבקה לכל תלמיד עם דמותו של אליעזר. בהמשך היום למדו תלמידי כיתות א` וכיתות ב` על ספרים ומילים בשפה העברית בעזרת פעילויות שהכינו תלמידי כיתות ה`. הבוגרים קראו לצעירים את הספר והמחיזו אותו ואז שיחקו איתם במשחקי קופסא בעקבות הספר והמסרים שבו. את המשחקים הכינו הבוגרים בעצמם! תלמידי כיתות ג-ד השתתפו בפעילות עם קרטוני החלב של "תנובה" עליהם מופיעות מילים בלועזית והמקבילות שלהן בעברית. התלמידים עיצבו תמונות חדשות למילים נוספות הקיימות בשפה העברית. כלל תלמידי ביה"ס התרגשו מאוד וחוו יום של למידה משמעותית, חוויתית ואיכותית. |