יום המאה בבית הספר לאמנויות
|
||||||||||||||||
|
בבית הספר לאמנויות ע"ש לאה גולדברג צוין יום המאה בדרך מקורית, מהנה וחגיגית. רכזת מתמטיקה, נטלי מליקסון ורכזת אורח חיים בריא, לירון גבע יזמו שיתוף פעולה בו צוין יום המאה בשילוב אורח חיים בריא. השנה זכה בית הספר לאמנויות בכוכב בריאות, לאור הפעילות החינוכית המעמיקה הנעשית בתחום. ביוזמת עיריית יבנה, מקיים בית הספר שיתוף פעולה עם תכנית "כח הצבע". התכנית הינה יוזמה משותפת של מועצת הצמחים ומשרד החינוך. מטרת התכנית לחשוף תלמידים ולעודד אותם לאכילת פירות וירקות. התכנית מתקיימת זו שנה שנייה בבית הספר, השנה פועלת התכנית בליווי המדריכה עדן מויאל. בכניסה לבית הספר התקיימה קבלת פנים חגיגית לתלמידי בית הספר. סבתות "לאה בנות מאה" קיבלו את פני הבאים, כמו כן הצטרפה לקבלת הפנים "סתוונית" העליזה (ערן יהושע, הורה מבית הספר) לקול תופים ומחולות. ברחבי בית הספר הוצגו תוצרי העשייה של התלמידים הקשורים ליום המאה, משחקים, עבודות אמנות ודגמים. ברחבת הטקסים התקיימה פעילות גופנית סביב המספר ובסופה התקיימו טעימות של פירות וירקות שחולקו לפי צבעים. התחנות והפעילות כולה הופקה בשיתוף תלמידי בית הספר, נבחרת אורח חיים בריא, הורים מתנדבים ומורי חינוך גופני. ללא ספק יצירתיות ההורים התלמידים והצוות החינוכי ניכרת במסדרונות בית הספר. מנהלת בית הספר, רונית הראל ציינה בסיפוק רב כי "בית הספר לאמנויות בשיתוף הצוות החינוכי וההורים מספק לתלמידים חווית למידה מהנה משמעותית ויצירתית. לשילוב אורח חיים בריא ביום זה ערך מוסף וחשוב. אני מודה להורים ולצוות החינוכי שסייעו להוצאה לפועל של יום חגיגי זה". |