עם כל הלב לאזרחים וותיקיםיום המאה בבית הספר לאמנויות"אור למחול"- בית הספר לתנועה ומחול בשיא הפעילותנערכים גם בשגרה: בבתי הספר מתרגלים התגוננות מפני ירי טילים"ביקור כזה מציב לילדים יעד לשאוף אליו"עבודות פיתוח ותשתית ברחבי העירשדרוג והחלפת קווי מים בשכונת נ


מידי שנה מציינת עיריית יבנה את שבוע האזרחים הוותיקים בו מוקירה העיר את תושביה הוותיקים עם מגוון אירועי תרבות והפנאי והשנה בסימן 70 שנה לעיר יבנה ולמדינה.
    
עם כל הלב לאזרחים וותיקים
עם כל הלב לאזרחים וותיקים-4 עם כל הלב לאזרחים וותיקים-3 עם כל הלב לאזרחים וותיקים-2 עם כל הלב לאזרחים וותיקים-1

האגף לשירותים חברתיים בעיריית יבנה נרתם למשימה נעלה זו בכדי לגייס על בסיס התנדבותי את מירב המשאבים הנחוצים להצלחת האירועים ולתאם בין הגופים השונים בעיר המעוניינים לתרום לרווחת התושבים. היום המרכזי של שבוע האזרח הוותיק נערך במתנ"ס גרמנוב. ראש העיר צבי גוב-ארי בירך את האזרחים הוותיקים בחום, איחל בריאות איתנה ועוד שנים רבות של עשייה והנאה. גוב-ארי הודה לשותפים בקיום אירועי שבוע האזרחים הוותיקים בעיר והזמין את כולם לקחת חלק בשפע הפעילויות.
את הפעילות העירונית הובילה ריקי גרשי אחראית פיתוח שירותים קהילתיים לאזרחים וותיקים, אורית מזרחי, מנהלת מחלקת אזרחים ותיקים באגף לשירותים חברתיים בניהולה של צביה אוחנה.

האירועים יצאו לדרך בטקס פתיחה חגיגי במועדון "לגעת בלב" עם יובל מור מקרן לידידות בשירה בציבור. במרכז היום התקיימה הרצאה בנושא בריאות מפי דליה הורן ונערכה סדנת יצירה עם דינה שר.

היום השני נפתח בטיפוח ויופי עם הספרים המקומיים פרוספר חזן, יוסי אסולין, מתן מירן, מרים חזות, תלמידי בי"ס מפתן ארזים וצוות מעצבי שיער salon tlv מתל-אביב אשר נרתמו כולם בהתנדבות ופינקו את הקשישים. הקוסמטיקאיות אנה וריקי פינקו במריחת לק, איפור וגבות טיפחו את הבאות. הצוותים התפרסו במועדוני העיר ופינקו את האזרחים הוותיקים עם הרבה אהבה ותשומת לב. במועדון לגעת בלב התקיימה הרצאה ע"י הילה גבעוני מקופת חולים מכבי בנושא מניעת סכרת.

סביב שולחנות עגולים התכבדו האורחים בארוחת בוקר קלה וצפו במופע "רגעים במסגרת" על זכרונות ילדות במסגרת משפחה, בית, עבודה ובית הספר. כחלק ממחווה ל-70 שנה העלו האזרחים הוותיקים זיכרונות ילדות במופע משותף עם הדור הצעיר של תלמידי בי"ס בן גוריון לפי כתיבה ובימוי של הבמאי אופיר חדד.
במועדון "דסטה" הפועל במרכז הקהילתי ברחוב הדרור התקיימה פעילות משולבת ומגוונת בהשתתפות הקייס אדיסו בידגליי. הדי.גי גילי ורינת ש`צרב מבית הספר למחול ותנועה הרקידה את באי המקום כאשר בסיום הכינו חברי המועדון מטעמים מסורתיים של העדה האתיופית.

במועדון בית סולומון בהנהלתה של פנינה בן-שטרית הופיעו תלמידי מגמת מחול מבי" ס האלון בהנחיתה של מירית ברמן.

במרכז הקהילתי ע"ש ליפקין-שחק התקיימה פעילות ספורטיבית בשיתוף צוותי השיטור העירוני והפיקוח. המשתתפים נהנו מפעילויות הפגתית המותאמת לגיל השלישי בהובלת אדם אלי. רס"ב אלי צבאג ומפקד שיטור וקהילה בני גרינהיים הרצו בנושאי בטיחות, התמודדות בבית, מיגון ומניעת סכנות. מארגני האירוע הודו לגורמים המקצועיים בעירייה על הסיוע, לרכזת המתנדבים אור אמיתי, למשרד העבודה, הרווחה והשירותים החברתיים על התמיכה הרבה, לצלם ליאון קרייזר על תרומתו ולגמ"ח ויקטור ממן על הסיוע הרב.

תושבים המעוניינים להתנדב למען אזרחים ותיקים ובכלל מוזמנים לחפש אותנו בפייסבוק בשם `יחידת התנדבות יבנה` או צרו קשר בטלפון שמספרו 08-9439811.