תערוכה כפול שלוש
|
ביום חמישי האחרון נערך ערב פתיחת שלוש התערוכות בהשתתפות אמנים, חובבי אמנות רבים מיבנה ומהסביבה, תושבים, אורחים, מ"מ וסגן ראש העיר, ד"ר אהוד ויצמן, סגן ראש העיר, משה חזות. בפתיחת התערוכה הופיעו צמד כלי נשיפה מהקונסרבטוריון העירוני בניהולו של ראובן גוטמן. במהלך השבועות הקרובים יבקרו בתערוכות תלמידי בתי הספר וילדי הגנים העירוניים אשר יצפו מקרוב ביצירות האמנות, ילמדו על רזי האמנות וישתתפו בסדנאות יצירה המתקיימות בחדרי הלימוד שבסדנה. צילום: עמרם כהן |