הצלחה לצעדת יבנה ה-31


אלפי תלמידים לקחו חלק בצעדת יבנה ה-31 שנערכה ביום שישי בסימן 70 שנה ליבנה.
    
הצלחה לצעדת יבנה ה-31
הצלחה לצעדת יבנה ה-31-4 הצלחה לצעדת יבנה ה-31-3 הצלחה לצעדת יבנה ה-31-2 הצלחה לצעדת יבנה ה-31-1

אלפי תלמידים מבתי הספר היסודיים וחטיבות הביניים השתתפו באירוע המסורתי המתקיים מידי שנה ביוזמתה של העירייה לזכרם של תושבי העיר, יריב רייטר ובנו רוני שנספה בשנת 1987 בתאונת דרכים.

ראש העיר, צבי גוב-ארי ציין בטקס הפתיחה כי העירייה ממשיכה בשימור מסורת קיום הצעדה ואיחל למשתתפים צעידה מהנה והנאה מיופיה ופריחתה של העיר. הצועדים הלכו בשבילי העיר המטופחים ובשדרותיה, עברו באתרים ההיסטוריים ונהנו מהפסקה מרעננת שכללה אכילת תפוזים בסמוך לגשר הממלוכי העתיק. מסלול הצעדה כלל מעבר בנקודת הזכרון לזכרו של יריב רייטר בשדרות ירושלים.

בטקס הסיום שנערך בפארק הסנהדרין התקיים מופע ססגוני של להקת מתופפים וליצנים. עדי רייטר, רעייתו של יריב ואמו של רוני זכרם לברכה הודתה לראש העיר על פעילותו ותרומתו לקיום הצעדה בכל שנה. ראש העיר העניק גביעי הוקרה ותעודות השתתפות לבתי הספר והודה למחלקה לספורט בעיריית יבנה בניהולו של שאול דוד, מנהלי בתי הספר, מרכז הפועל ישראל, רשת מתנ"סים ומרכזים קהילתיים, אגף הביטחון, השיטור העירוני והפיקוח, שוטרי משטרת יבנה ומתנדביה.

צילומים: עמרם כהן