"כוכב הזהב" לעיר יבנה על 5 שנות הצטיינות בתחרות המקלט והמיגון במרחב העירוני
|
|||||||||||
|
במסגרת הבדיקה בחנו צוותים מטעם המועצה לישראל יפה את מוכנותן של מאות מקלטים ברשויות ומועצות רבות בישראל. מדובר בבדיקה קפדנית של המקלטים הציבוריים הנמצאים בתחום אחריותן של הרשויות. יבנה קיבלה ציון ותעודת-הערכה מטעם פיקוד העורף והמועצה לישראל היפה בקטגוריית `חמש שנות התמדה`. בתחילת השבוע התקיים טקס סיום תחרות `המקלט והמיגון במרחב האזרחי לשנת 2018`, זו השנה ה-9, ב`מועצה לישראל יפה`. במסגרת הבדיקה בחנו צוותים מטעם המועצה לישראל יפה את מוכנותן של מאות מקלטים ברשויות ומועצות רבות בישראל. מדובר בבדיקה קפדנית של המקלטים הציבוריים הנמצאים בתחום אחריותן של הרשויות. תחרות המקלט והמיגון נועדה לעודד את הרשויות המקומיות לממש את אחריותן בתחום ההיערכות לחירום ולהעלות את כשירות המקלטים הציבוריים שברשותן. בטקס החגיגי שנערך בתחילת השבוע בבית `המועצה לישראל יפה` בת"א במעמד מפקד פיקוד העורף, האלוף תמיר ידעי ויו"ר המועצה לישראל יפה, אברהם כץ-עוז ונכבדים נוספים הוענק הפרס ליבנה. מנכ"ל העירייה, דוד שטרית ומנהל אגף הביטחון, החירום והפיקוח העירוני, ציון דויד, אשר ייצגו את העיר. |