שימו ושמחו בשמחת תורה
|
|||||||||||
|
חג שמחת-תורה חל בתאריך כ"ב בתשרי ומציין את סיום הקריאה של חמשת חומשי-התורה בבית-הכנסת. לפי המנהג, הנהוג עד היום, מוציאים את ספרי התורה מארון-הקודש ומקיפים אתם שבע הקפות, סביב לבימה בבית-הכנסת. ההקפות מציינות את השמחה על סיום מחזור הקריאה השנתי של התורה ועל התחלת הקריאה מחדש. ההקפות נערכות בבית-הכנסת גם בליל שמחת-תורה וגם ביום החג, בבוקר, והן מלוות בשירה ובריקודים. החגיגה המרכזית של שמחת-תורה תתקיים, כאמור, ביום שני, 01.10.18, החל מהשעה 20:30 ברחבת היכל התרבות ביבנה עם "להקת מנגינות" שיבצעו את מיטב שירי המסורת היהודית ועם הרקדה המונית בהשתתפות חניכי תנועת `בני עקיבא` ביבנה. |