מקום אחד. שלוש תערוכות
|
||||||||||||||||
|
בתערוכה הראשונה "זה מכבר", אוצרת: דליה דנון, משתתפים תשעה אמנים: אורה ראובן, איריס נדל, גוני חרל"פ, ורדה כרמלי, יהודית שריבר, מאיה כהן לוי, מלי דה קאלו, משה רואס ונורית ירדן. התערוכה עוסקת בזמן החולף, במעבר בין עונות השנה ומתמקדת בסתיו המסמל את המעבר בין בשלות צמחיית הקיץ ובין ניצני פריחת החורף, אשר אחד מסימניו הבולטים הוא נשירת העלים. השלכת המייצגת גם מצב של נבילה, קמילה של סוף ושל התחלה חדשה. התערוכה השנייה שיטוט. תבל של האמנית יהודית רביב, אוצרת: אפי גן. יהודית יוצאת מן המקום בו היא גרה ויוצרת בשפלה ונוסעת אל העיר הגדולה ומשוטטת בה. הדרך מן הכפר אל העיר נמצאת תדיר בציוריה ופעולת השיטוט מהוה ציר נוסף בתהליך היצירה. קיר האמן "שאחרי" של סמדר גופן, אוצר: רוני ראובן, מיצג את תקופת המעבר מהקיץ הלוהט והיבש אל חורף קר ורטוב בעבודות הנוטות להפשטה. ראש העיר זכה לתשואות מהקהל הרב לרגל ניצחונו בבחירות. בדברי הברכה שיבח גוב-ארי את הפעילות הענפה בסדנה לאמנות ואת היותה מרכז חינוך אמנות לילדי הגנים ותלמידי בתיה"ס בעיר. כמו כן הודה לאוצרות דליה דנון ואפי גן, לאמנים המציירים, למנהל הסדנה רוני ראובן ולצוות המסור. בסיום הערב הוענק לראש העיר דגל העיר יבנה רקום, פרי יצירתה של אמנית הרקמה היבנאית שושי שגב. הרכב מוסיקלי של תלמידי הקונסרבטוריון העירוני בהנהלת ראובן גוטמן העניק נופך נוסף לאירוע החגיגי המרשים. מדוברות עיריית יבנה נמסר כי התערוכות תינעלנה ב-13.12.18 וכי הציבור מוזמן בשעות פעילות הגלריה (כניסה חופשית). |